Telefon VoIP rozwiązaniem dla twojej firmy
24 September 2019Jakie słuchawki wybrać?
Słuchawki nagłowne podzielimy na dwie kategorie, słuchawki nagłowne przewodowe, słuchawki nagłowne bezprzewodowe. W centrach Call Center zwykle korzystamy z telefonów stacjonarnych, komputerów lub coraz cześciej telefonów VoIP. Możliwości podłączenia zestawów słuchawkowych dla poszczególnych terminali są słuchawki do telefonu stacjonarnego lub telefonu VoIP i podłączamy na kilka sposobów: podłączenie do standardowego gniazda, do którego wpinamy słuchawkę lub poprzez wtyk w dedykowane gniazdo na zestaw słuchawkowy (RJ lub jack), poprzez rejestrację słuchawki nagłownej do bazy telefonu DECT albo z wykorzystaniem standardu bezprzewodowej komunikacji krótkiego zasięgu Bluetooth
Jak wygląda instalacja sprzętu VoIP?
Instalacja sprzętu VoIP w biurze jest niezwykle prosta i ogranicza się zwykle do podpięcia urządzeń do istniejącej już sieci internetowej (router / switch) oraz ich późniejszej konfiguracji. Konfiguracja urządzeń VoIP może odbyć się przed wysyłką sprzętu lub zdalnie za pośrednictwem Internetu.
Wybierz najlepsze rozwiązania
Wybór słuchawki w należy określić w kryteriach optymalnych parametrów do możliwości używanej technologii,np. telefon stacjonarny, telefon komórkowy, smartphone, komputer lub integracja wielu kanałów łączności w jednej słuchawce. W naszej ofercie znajdziesz słuchawki Plantronics, słuchawki Jabra, słuchawki, słuchawki Axtel i wiele innych, które spełnią twoje wymagania. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
Telefon VOIP to bardzo przydatne narzędzie.
W call center bardzo ważne jest zadbanie o odpowiednią technologię. Telefon voip sprawdza się doskonale.