Sprawdzone rozwiązania do twojej firmy

Sprawdzone rozwiązania do twojej firmy

24 September 2019 Off By Redaktor

Słuchawki do telefonu stacjonarnego lub telefonu VoIP podłączamy na kilka sposobów, poprzez podłączenie do standardowego gniazda, do którego wpinamy słuchawkę, wtyk w dedykowane gniazdo na zestaw słuchawkowy (RJ lub jack), a także poprzez rejestrację słuchawki nagłownej do bazy telefonu DECT, z wykorzystaniem standardu bezprzewodowej komunikacji krótkiego zasięgu Bluetooth.

Słuchawki nagłowne do komputera laptopa lub tabletu

Komputer w call center jest nieodłącznym elementem wyposażenia. Systemy telekomunikacyjne umożliwiają realizację połączeń wykorzystując połączenie z Internetem poprzez komputer, podłączenie w gniazdo karty dźwiękowej (2x jack 3,5 mm lub 1x „combo” jack 3,5 mm), podłączenie przez złącze USB, poprzez standard łączności Bluetooth

Słuchawki do telefonu komórkowego lub smartfona



Co decyduje o wyborze modelu słuchawki w call center? Hałas – środowisko pracy w jakim działamy ma decydujący wpływ na wybór profilu słuchawki. Wytrzymałość – na konstrukcję słuchawki nagłownej powinniśmy zwrócić uwagę w zależności od charakteru pracy agenta call center. Łącze telekomunikacyjne oraz telefon i sposób podłączenia – wybór słuchawki w kryteriach jej przeznaczenia np. telefon stacjonarny, telefon komórkowy / smartphone, komputer lub integracja wielu kanałów łączności w jednej słuchawce. Znajdziesz u nas słuchawki z mikrofonem do biura, słuchawki Plantronics, słuchawki Platora, słuchawki Jabra, Telefony Voip jak Telefony Yealink, Telefony Gigaset, Telefony Grandstream oraz telefony konferencyjne Konftel. Zapraszamy do skorzystania z oferty.