Sprawdzone rozwiązania do twojej firmy

Sprawdzone rozwiązania do twojej firmy

24 września 2019 3 przez Redaktor

Słuchawki do telefonu stacjonarnego lub telefonu VoIP podłączamy na kilka sposobów, poprzez podłączenie do standardowego gniazda, do którego wpinamy słuchawkę, wtyk w dedykowane gniazdo na zestaw słuchawkowy (RJ lub jack), a także poprzez rejestrację słuchawki nagłownej do bazy telefonu DECT, z wykorzystaniem standardu bezprzewodowej komunikacji krótkiego zasięgu Bluetooth.

Słuchawki nagłowne do komputera laptopa lub tabletu

Komputer w call center jest nieodłącznym elementem wyposażenia. Systemy telekomunikacyjne umożliwiają realizację połączeń wykorzystując połączenie z Internetem poprzez komputer, podłączenie w gniazdo karty dźwiękowej (2x jack 3,5 mm lub 1x „combo” jack 3,5 mm), podłączenie przez złącze USB, poprzez standard łączności Bluetooth

Słuchawki do telefonu komórkowego lub smartfona



Co decyduje o wyborze modelu słuchawki w call center? Hałas – środowisko pracy w jakim działamy ma decydujący wpływ na wybór profilu słuchawki. Wytrzymałość – na konstrukcję słuchawki nagłownej powinniśmy zwrócić uwagę w zależności od charakteru pracy agenta call center. Łącze telekomunikacyjne oraz telefon i sposób podłączenia – wybór słuchawki w kryteriach jej przeznaczenia np. telefon stacjonarny, telefon komórkowy / smartphone, komputer lub integracja wielu kanałów łączności w jednej słuchawce. Znajdziesz u nas słuchawki z mikrofonem do biura, słuchawki Plantronics, słuchawki Platora, słuchawki Jabra, Telefony Voip jak Telefony Yealink, Telefony Gigaset, Telefony Grandstream oraz telefony konferencyjne Konftel. Zapraszamy do skorzystania z oferty.