Słuchawki nagłowne do biur i call center

Słuchawki nagłowne do biur i call center

24 września 2019 4 przez Redaktor

Słuchawki call center nagłowne podstawowe narzędzie pracy obsługi telefonicznej biur obsługi klienta, call center, doradców biznesowych. Specyfika pracy przez telefon, jej intensywność różni się znacząco w zależności od branży, w której jest zastosowana. Wybór odpowiedniej słuchawki powinien być zatem dopasowany do jego zastosowania.

Telefony VOIP

Telefony Yealink najlepiej dostosowane do wymagań – bardzo ważne jest, aby klient nie słyszał żadnych zewnętrznych szumów w słuchawce. Dlatego oferujemy wersje słuchawek na jedno ucho, słuchawki call center z mikrofonem i redukcją szumów przeznaczone do pracy przy telefonie, Call Center o niskim natężeniu hałasu. Zarządzaj hałasem w miejscu pracy poprzez słuchawki z aktywną oraz pasywną redukcją dźwięków z najbliższego otoczenia. Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią w celu uzyskania pomocy w wyborze odpowiedniego sprzętu. Gwarantujemy szybką dostawę zamówień oraz pełne bezpieczeństwo przeprowadzonych transakcji.

Wybierz najlepsze urządzenia dostosowane do twojej firmy

Telefony biurowe marki Yealink to aktualnie jeden z wiodących producentów telefonów SIP na rynku globalnym. Producent oferuje kompleksowy zestaw rozwiązań do komunikacji głosowej w różnych scenariuszach, w każdym przedsiębiorstwie. Oferujemy także telefony Gigaset, telefon Grandstream, a ze słuchawek słuchawki Plantronics, słuchawki Jabra, słuchawki Axtel. Skorzystaj z naszej oferty i przekonaj się o jakości oraz poznaj naszą całą ofertę.