Słuchawki nagłowne do biur i call center

Słuchawki nagłowne do biur i call center

24 September 2019 Off By Redaktor

Słuchawki call center nagłowne podstawowe narzędzie pracy obsługi telefonicznej biur obsługi klienta, call center, doradców biznesowych. Specyfika pracy przez telefon, jej intensywność różni się znacząco w zależności od branży, w której jest zastosowana. Wybór odpowiedniej słuchawki powinien być zatem dopasowany do jego zastosowania.

Telefony VOIP

Telefony Yealink najlepiej dostosowane do wymagań – bardzo ważne jest, aby klient nie słyszał żadnych zewnętrznych szumów w słuchawce. Dlatego oferujemy wersje słuchawek na jedno ucho, słuchawki call center z mikrofonem i redukcją szumów przeznaczone do pracy przy telefonie, Call Center o niskim natężeniu hałasu. Zarządzaj hałasem w miejscu pracy poprzez słuchawki z aktywną oraz pasywną redukcją dźwięków z najbliższego otoczenia. Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią w celu uzyskania pomocy w wyborze odpowiedniego sprzętu. Gwarantujemy szybką dostawę zamówień oraz pełne bezpieczeństwo przeprowadzonych transakcji.

Wybierz najlepsze urządzenia dostosowane do twojej firmy

Telefony biurowe marki Yealink to aktualnie jeden z wiodących producentów telefonów SIP na rynku globalnym. Producent oferuje kompleksowy zestaw rozwiązań do komunikacji głosowej w różnych scenariuszach, w każdym przedsiębiorstwie. Oferujemy także telefony Gigaset, telefon Grandstream, a ze słuchawek słuchawki Plantronics, słuchawki Jabra, słuchawki Axtel. Skorzystaj z naszej oferty i przekonaj się o jakości oraz poznaj naszą całą ofertę.