Telefonia VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) sukcesywnie zastępuje telefonię tradycyjną realizowaną wyłącznie poprzez dedykowane łącze telefoniczne operatora. W dobie komputerów oraz internetu, telefonia oparta na VoIP jest łatwo dostępnym i znacznie bardziej elastycznym rozwiązaniem zarówno dla użytkownika indywidualnego jak i firmy.

Co oferujemy?

W TELEKON.PL oferujemy najlepsze rozwiązania do biura i call center jak telefony i akcesoria. Poznaj naszą ofertę, a w niej słuchawki call center, telekonferencje, telefony voip. Słuchawki call center nagłowne podstawowe narzędzie pracy obsługi telefonicznej biur obsługi klienta, call center, doradców biznesowych. Specyfika pracy przez telefon, jej intensywność różni się znacząco w zależności od branży, w której jest zastosowana. Wybór odpowiedniej słuchawki powinien być zatem dopasowany do jego zastosowania.

Jakie słuchawki najlepiej wybrać?

Słuchawki nagłowne podzielimy na dwie kategorie, są to słuchawki nagłowne przewodowe oraz słuchawki nagłowne bezprzewodowe. W centrach Call Center zwykle korzystamy z telefonów stacjonarnych, komputerów lub coraz częściej telefonów VoIP jak Yealink. Znajdziesz u nas słuchawki Axtel, słuchawki Plantronics, słuchawki Jabra. Rozwiązania dla firm oparte na technologii VoIP idealnie wpasowują się w środowisko małych i średnich przedsiębiorstw z uwagi na niskie koszty. Zobacz, jakie rozwiązania możesz wdrożyć do Twojej firmy i zadbaj o najlepszą jakość pracy twoich pracowników.